Gyakori kérdések

Ottalvós élmények

Mekkora helyre van szükség a bérléshez?

Sátranként minimum 1 méter széles 170 cm hosszú szabad tér szükséges. A szoba méretétől függően különböző alakban helyezzük el sátrakat. Amennyiben nem biztos abban, hogy hány sátor fér el a helyszínen küldjön nekünk egy fotót méretekkel, és segítünk.

Mik a bérlés feltételei?

Élménysátrainkat 5 éven felülieknek tudjuk biztosítani. A felépítéshez és bontáshoz szükséges időt a megrendelenőnek kell biztosítania, a megbeszélt időintervallumon belül. Az esetleges foltokat hagyó ételek és italok fogyásztását kérjük mellőzni a sátrakon belül. A snackeken, nasikon és vízen kívül evésre-ivásra a reggeliző tálca nyújt kényelmes lehetőséget. 

A csomagárak tartalmazzák-e a sátrak építését és bontását?

Igen, áraink magukba foglalják az eszközök helyszínre szállítását, a sátrak feállítását, teljes dekorálását, a következő napon az összes kellék bontását és elszállítását, melyet minden esetben az Élmény Ügynökség kollégája végez.

Mikor történik az építés és mikor a bontás?

A szállítás és az építés a buli napján előre egyeztetett időpontban 10-17 óra között történik. Az előkészület – a sátrak mennyiségétől és az extra igényektől függően – nagyjából 45-60 percet vesznek igénybe. A lebontás és elszállítás az esemény másnapján egyeztetett időpontban, de jellemzően 11-17 óra között valósul meg. Ezekkel kapcsolatos egyedi kéréseket kérjük a megrendeléskor jelezzék nekünk.

Mi történik ha a bérlelt eszközökben kár keletkezik?

A buli során keletkezett károkért a bérlő tartozik felelősséggel. Átadáskor egy listát is készítünk az otthagyott eszközökről, melyek átvételék a bérlő aláírásával igazolja. Ezek épségét a bontás során ellenőrizzük, és az esetleges kárt, hiányt a helyszínen jelezzük. Eszközeink pótlási ára bérlési listán megtalálható.

Hogyan tisztítják a bérelhető eszközöket?

Minden textilünket, így a sátorruhákat, takarókat, párnákat, huzatokat, lepedőket, plédeket, alvómaszkokat, plüssöket, stb. minden egyes bérlést követően megfelelő hőfokon mosatunk, tisztíttatunk. A tárgyi eszközeinket, többek között a sátrakat, tálcákat, lámpákat, dekorációkat, fényeket, minden bérlést követően felrtőtlenítünk, és a következő bérlés előtt újból fertőtlenítve visszük a helyszínre.

Mik a fizetési lehetőségek és a lemondási feltételek?

A fizetés történhet az átadáskor készpénzben, vagy pedig az átadás napjáig történő átutalással. Nagyobb csomagok és frekventáltabb időszakok esetén előleg megfizetését kérhetjük.

A lefoglalt időpont előtt 14 nappal történő lemondás esetén a bérlési díj 30%-át, 7 nappal az időpont előtt a bérlési díj 50%-át, 3 nappal az időpont előtt a a bérlési díj 100%-át számoljuk fel.

Élmény szülinapok

Mit tartalmaznak a csomagajánlatok?

Weboldalunkon található csomagárak csak tájékoztatást szolgálnak, jellemzően a programcsomagot, az animátort / animátorokat, az eszközöket, kellékeket valamint a kitelepülés költségét tartalmazzák. A programcsomagok ára azonban témánként eltérő lehet. Számos kiegészítő szolgáltatásunk, programjaink árait személyes ajánlataink tartalmazzák. Pontos árajánlatot csak és kizárólag e-mailben tudunk küldeni, korábbi e-mailes, telefonos, vagy személyes egyeztetés alapján.

Hol zajlanak a szülinapok?

Szülinapjaink döntő része megrendelőink otthonában, illetve egy általuk választott és biztosított helyszínen történik. Amennyiben igénylik, szívesen ajánlunk helyszíneket, de tapasztalatink alapján a saját választással érhető el a leginkább megfelelő helyszín.

Mennyi idő szükséges az bulik előkészületére és az összepakolásra?

Ez minden esetben a választott szolgáltatásoktól és játékoktól függ. Jellemzően 1 órával a kezdés előtt szoktunk érkezni, de sok dekoráció, több előkészületet igénylő program, desszertasztal kialakítás esetén akár 2-2,5 órára is szükségünk lehet. A buli utána pakolás általában 30-60 percet vesz igénybe. Az előkészülethez, és elpakoláshoz szükséges időt megrendelőinknek szükésges biztosítania.

Van-e bármilyen teendőnk, kell-e bármit beszereznünk a szülinapra?

Az általunk megrendelt szolgáltatásokhoz mi mindent biztosítunk és megoldunk, ezért megrendelőinknek semmilyen feladata nincsen, ami a mi programjainkhoz és szolgáltatásainkhoz kapcsolódik. Megrendelőinktől csak a helyszín megfelelő állapotban és időtartamban történő biztosítását, valamint lehetőség szerint közeli parkolóhely biztosítását kérjük.

Mik a fizetési lehetőségek és a lemondási feltételek?

A fizetés történhet készpénzben közvetlenül a szülinap után a helyszínen. Ez esetben nagy megrenelés, vagy frekventált időszak esetén kérünk előleget. A szolgáltatási díj történhet átutalással is, ilyenkor előleg fizetését kérjük.

Ajánlatkérés,

kapcsolat

Mennyi idő alatt kapok választ ajánlatkérésemre?

Ottalvós élményre történő megkeresése 1-2 nap alatt küldjük ajánlatunkat.

Élmény szülinapra a weboldalon szereplő tematikákra 1-3 nap alatt, egyedi tematikára 1-2 hét alatt nap alatt tudjuk elkészíteni és elküldeni az ajánlatot.

Mennyivel a tervezett dátum előtt kell ajánlatot kérni, fogalalni?

Ez az időszak frekventáltságától, a szabad időpontoktól függően változhat.

Ottalvós élményeket rövid határidővel, akár 1-2 napra is tudunk vállalni, amennyiben van még szabad bérelhető sátor.

Élmény szülinapra hosszabb előkészítési és szervezési idővel szükséges számolna. A szülinap előtt legalább 2-3 héttel de idálisan 5-6 héttel korábban érdemes ajánlatot kérni. Egyedi téma esetén mielőbb keressék fel kollégáinkat. 

Van-e lehetőség személyes egyeztetésre?

Természetesen minden szolgáltatásunk esetén kérhető személyes konzultáció. A találkozót Budapest és Pest megye bizonyos területein plusz költség nélkül biztosítjuk megrendelőink számára.

További kérdései lennének? Lépjen velünk kapcsolatba!

Kérdés esetén írjon nekünk az info@elmenyugynokseg.hu címre, vagy érdeklődjön telefonon: +3630 252 1784